Friday madness

Så där, idag är det fredag och jag vaknade med magont. Hade lite ont i magen redan i onsdags så jag vågade inte chansa på att åka till Göteborg och skolan idag men nu känns det lite onödigt för nu mår jag prima. Vet inte vad det var men det kan ha varit för att jag åt så ojämnt igår. Åt alldeles för mycket på kvällen och hade inte ätit allt för mycket under dagen. Så det kan ha varit nåon reaktion på det.
Så nu tänker jag inte ligga på latsidan för det eftersom jag missar två workshops idag tänkte jag att det väl är bäst att plugga på det jag missar. Skriva klart min sammanfattning och plugga på grammatiken de andra gör på workshoppen. Sen ska jag se till att aktivera mig själv lite så jag inte blir sängsittande hela dagen. Det är så tråkigt. Får se hur det känns i eftermiddag så kanske jag hänger med Carl och fikar lite. Beroende på om det känns som nu eller inte.


Om cirka tre månader ska jag återförenas med mitt älskade Rom! Fantastiskt!

Kommentarer
Postat av: klara

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ :D:D:D vad härligt underbart bäst fantastiskt skönt det låter :D:D:D

2011-02-05 @ 19:21:44
URL: http://mittaupairliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0