Brother Louie!

Det är måndag och ångesten över morgondagens tenta sköljer över mig. Jag vill verkligen inte och det känns så himla hopplöst. Men jag får göra ett försök och så får jag hoppas på det bästa. Det värsta med det här är väl att jag ska gå upp senast tio i fem för att hinna iväg till tentan. Och nej, jag tänker inte sova på tåget utan det får bli en sista desperat timme av pluggande. Gosh, jag hoppas inte tåget är försenat bara, då kommer jag aldrig i tid. Sen ska jag belöna mig med gymmet, umgänge och filmer i mängder.

Idag har jag gymmat, pluggat, upptäckt att jag faktiskt kan kolla på Don Camillo-filmen på Voddler, ätit hos mormor och morfar, klippt mig, färgat håret och insett att filmen förmodligen inte har så mycket med boken att göra men jag kollar igenom den ändå så får jag hoppas det blir bättre, det är ju faktiskt en timme kvar på den. Ja, det var det, nu ska jag snart hämta min Ben & Jerry's och avnjuta den till mina sista timmar plugg. Frågan är nu, hur tidigt måste man lägga sig om klockan ringer 04.50 imorgon?



Igår när jag och Anna åkte lite bil hittade vi den här i vår bil och vi föll direkt. Den är gammal men sjukt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0