Valentine's Day

Happ, då var Alla Hjärtans Dag över, har väl inte varit den bästa dagen. Började med ett samtal med CSN som inte riktigt var vad jag hade hoppats på. Sen var det skola i alla fall och sen film i studarsyfte. Sen hem och handla för shit vad hungrig jag var. Sen film och en liten tur i bilen med Emmy, sen lite mer film och nu Glee och ett försök att få kontakt med Carl ;) Haha. 

Imorgon är det två föreläsningar och jag ska nog försöka gå så jag hinner med fyratåget för jag kommer hem så himla sent varje dag annars, hinner ju inte med annat än mat, plugg och kanske träning någon gång. 

Nej men om jag skulle ta tag i livet. Se klart detta avsnittet och sen sova. Hej hopp!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0