Everything that matters

Dag 03 - Min familj.

Ja, jag glömde av att skriva igår, eller ja, jag hann inte så jag skriver dag tre idag och så får ni nöja er med det! Och idag ska jag skriva om min familj. Min familj består av mamma Suzanne, pappa Mikael och Lillebror, Ludwig. Han är fyra år yngre än mig och går under namnet Lillebror, för han är ju min lillebror och det vore dumt att kalla honom annat, som Ludwig. Han hatar dock att jag kallar honom detta men det gör mig inget, för jag tycker om att kalla honom just Lillebror. Och nu har jag pratat om hans smeknamn flera rader. Nödvändigt. Men vad kan man säga? Min familj är bäst och mycket mer går väl inte att säga egentligen. Mamma har sina små smarta (eller ja) kommentarer, pappa har sina problem med att inse hur gamla hans barn egentligen är och Lillebror är jobbig, störande, dum och alldeles underbar så klart!

Just nu kollar jag på Eat, pray, love och inväntar Solsidan, sen blir det Time Out, Wallander och slutet på Eat, pray, love och sen är det sängen och förbereda för en lång måndag full med plugg och träning! Härligt!


Hittade ingen bild på mig och min familj på denna dator så jag tog en bild på vårt favoritställe. Vrsar, Kroatien. Dit ska jag tillbaka snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0