Every night is a sunday evening

Jaha ja, det var visst ett tag sen jag skrev här. Har haft mycket och lite att göra på samma gång så jag har inte hittat något att skriva om. Jag har i alla fall haft en lång, ibland tråkig men för det mesta skön vecka. Det är konstigt hur tiden går. I måndags tyckte jag att tiden sedan familjen hade åkt hade gått riktigt långsamt fast jag hade haft en fullspäckad helg. Men nu när veckan är slut tycker jag det har gått jättefort. Speciellt den här helgen. I fredags var det utgång med Emelie och Filippa och igår var det tjejkväll med Lisa och emmy, och Johanna en sväng. Så nu är det helt plötsligt söndag. Jag hade hoppats på en söndagspromenad med Carl i det fina vädret men han kunde visst inte så jag får se om jag hittar motivationen till att ta mig ut själv. Förmodligen inte då jag redan varit ute en vända och handlat. Men jag får väl se.
Vid tre kommer Johanna hit och ser på Wallander och äter glass. Och sen ikväll blir det bio med Bella. Mycket trevligt!
Men nej mycket bättre än så här blir det inte. Hej så lång!


Gud vad jag saknar denna människan idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0