Nothing can save me but the sound of your voice

Dag 04 - Vad bjuder jag på för mat?

Jaha, ja det var ju en vettig fråga det. Vad bjuder jag på för mat? Jag bjuder knappt på mat, för jag är inget bra på det. Jag är ingen matlagarmänniska, även om jag önskar att jag var det, för det är kul när jag väl ställer mig där och gör mat, antingen till mig själv (jag gillar att laga mat till mig själv faktiskt) eller till någon jag tycker om (det var faktiskt kul att laga mat till Carl och han verkade nöjd). Men jag har ingen rätt som är min "nu ska jag minsann bjuda på mat"-rätt. Men grekiskt brukar gå hem. Dels för att det ofta är lätt att göra, och för att jag själv älskar det. Tzatziki räcker väl som förklaring?

Nu ska jag sammanfatta dagen i några ord och sen se klart en film innan det blir sovelse tll sju, wiiep..! Måndagen: Skypedate med allra bästaste Anna, skönt att höra att hennes röst var den samma som när hon åkte. Sen plugg, träning, film/plugg, mötegrej hos Ebba, promenad och nostalgi med Malin och sen hamnade jag här, pluggandes, tittandes på film och sittandes under världens bästa täcke i världens bästa säng (fast läser Carl det här är hans säng lite bättre).
Imorgon är det tågplugg, skola och tågplugg och sen ja, sen vet jag inte vad som händer.

Nu film och avslut på denna dag och detta inlägg. Puss på er.


Så här ska det se ut, detta är då INTE min kreation ;) Detta är från i somras och gosh vad jag vill tillbaka dit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0