Like my world's spinning in slow motion

Onsdag och jag gick upp den efterlängtade tiden fem för att klockan sex sätta mig i Annas bil och köra henne till Landvetter. Det var ju skönt att hitta dit (tack för GPS) och sen att säga hej då till Anna var lite konstigt, men hon kommer ju hem om två månader igen. Inte så långt ändå. Fast jag tror det känns som längre tid sen när det har gått några veckor. Jag har typ inte varit ifrån henne mer än två veckor på väldigt många år. Och jag är inte alls avis på henne nu, inte då. Haha.
Nu ska jag njuta av en ledig dag, och se till att få lite gjort. Först läsa lite i boken jag läser och sen byta om för gymmet. Känns bra. Sen blir det nog lite film och lite plugg på det. Sen Skidkulträning och ja, sen är även den här dagen över. Kan säga att dagarna och veckorna går väldigt fort. Det är snart helg igen och redan februari så det känns som tiden går lite väl fort ibland. Men det är väl bra det med antar jag!

Nej, nu bok! Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0