I wear a halo

Dag 01 - Presentera mig själv!

Jag kör väl igång då!
Jag heter Matilda, är 19 (20 i augusti), bor hemma hos min mamma, pappa och lillebror som är fyra år yngre än mig. Jag bor i en lugn liten stad som jag faktiskt trivs bra med. Men är ganska nöjd med att kunna fly till storstadslivet varje vecka då jag läser engelska i Göteborg. Men som sagt, jag trivs med att bo här. Jag har världens finaste pojkvän så klart och massa underbara vänner. På fritiden skriver jag böcker, lyssnar på musik, tränar och umgås med mina fina! Ja, det är väl det mesta om mig just nu, ni kommer ju få reda på det mesta under den är månaden ändå. Haha.

Nu ska jag göra en pluggpaus på någon timme och städa rummet, laga mat till far min (hoppas han inte har ätit när han kommer bara, för jag får inte tag på honom) och sen ska jag plugga en halvtimme till innan det bär upp till berget för skidor, tänkte ta mig en mil idag! Och sen kommer Lisa och vi ska se om vi kan hitta några bra biljetter till ROMA! Underbart, underbart!
Men ja, städning var det ja! Hej!


Kommentarer
Postat av: Lisen

Den 25:e april, då smäller det! ROME!

2011-02-24 @ 22:15:33
Postat av: tasha

hhahaha vad roligt! söt mamma du har :) och kul att du gillade min humorblogg, hoppas att du fortsätter läsa den :D <3

2011-02-24 @ 22:40:26
URL: http://ellohell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0