Hello world

Sitter och kollar på One Tree Hill, så fort avsnittet är slut ska jag stänga av allt och lägga mig och läsa lite, vet inte varför men jag har fått för mig att jag ska jobba imorgon och har därför lite dåligt samvete för att jag fortfarande är vaken. Men det är så bra det här.

Jag läste ett gamlat inlägg skrivet av moi, så klart eftersom det är min blogg och jag insåg ännu ingång att bästa inlägg blir det om jag inte är så vaken, eller så pigg när jag skriver det. Inte för att jag är så trött nu men jag går helt klart på övertid.
Jag tycker det är sjukt att den här helgen redan är slut. Över, finito. Den började ju NYSS. Men nu tar jag nya tag! Måndag och antingen jobbar jag eller så pluggar och tränar jag, i vilket fall som helst känns det som att det blir en bra vecka. Bara en vecka kvar till lite ensamtid i huset.
Men nu ska jag se klart One Tree Hill, läsa och sen sova, och så får jag se om det blir jobb eller inte imorgon. You never know.

Det sjuka med att klockan börjar närma sig ett och jag är vaken är att jag blir träningssugen. Inte bra.

Jag orkar inte hitta en bild att lägga upp faktiskt. Ni får klara er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0