Float on

Idag är det fredag, vilket jag har lite svårt att greppa då jag varit "ledig" i veckan. Eller jag har gjort annat än att gå i skolan. Började ju med att köra Anna till Landvetter i onsdags, sen åkte jag med Carl till hans kompis Daniel i Karlsborg på kvällen, åkte till Örebro med dessa pojkar igår och flyttade möbler och gick på Ikea. Sen blev det fest igår kväll, eller ja inte så mycket fest kanske men jag var nöjd. Sen landade vi hemma hos Carl och jag låg kvar i sängen tills han kom hem från ett litet intromöte på nya jobbet vid kvart i elva. Skönt skönt!
Efter det blev det lunch på stan med Lisa och nu sitter jag mest här och göra inget. Ska bepröva mina ben (och min fot) på en löptur snart, orkar inte med gymmet idag, vill ha lite mer luft. Tror jag ska gå in på cdon on demand och köpa mig Three Days Grace nya först, de är sköna killar att springa till.
Sen ska jag ner till Carl och hämta min bok som jag glömde där förut. Och sen blir det Göteborg och en kväll hos Filippa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0