Feel this

Idag har varit en minst sagt konstig dag. Satt där på tåget och läste i lugn och ro och hoppades att mitt tåg inte skulle bli försenat eftersom jag bara hade en kvart från stationen till skolan. Vid Floda känner jag hur tåget bromsar in, inte så där att man egentligen reagerar på det utan som en vanlig inbromsning. Sen ser och hör jag hur de stänger av all ström och man tänker att det är nåt fel på strömmen. En kvart senare kommer beskedet om att vi kört på en människa. Det kändes riktigt obehagligt att veta att en människa dog bara meter framför mig. Hemskt. Vi satt fast i en och en halv timme och det var himla märklig stämning på tåget. 
Hoppas på bättre resa imorgon. 

Nu sitter jag och kollar på Cougar Town och sen blir det lite OTH innan sängdags. Ska bli skönt att sova idag.

Dagens låt:

http://www.youtube.com/watch?v=X6PmNFu9aMM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0