Every breathe is a second chance

Dag 02 - Låtar som berör.

Jaha ja, när jag läste den här punkten tänkte jag, ja men det blir ju lätt. Men ja, jag gillar för mycket musik för att inte göra den här punkten till en bok. Så jag ska försöka fatta mig kort. Jag gillar väldigt mycket olika slags musik. Är egentligen inte så kräsen, men för att en låt verkligen ska beröra mig ska den ha ett bra budskap, en bra melodi och kunna framkalla någon sorts glädje. Antingen en låt som jag inser att jag kommer kunna lyssna på och dansa till när jag är som gladast (för truth be told, jag älskar att happydansa på mitt rum) eller en låt som jag vet att jag kommer kunna finna lite tröst i när jag är ledsen. Mina favoriter är många och jag ska inte ens börja räkna upp dem. För ni får era musiktips här i bloggen ibland ändå. Men jag gillar när låtarna och artisterna inte är sönderlyssnade av alla på radio, jag gillar att det blir personligare för mig då. Därför lyssnar jag på sånt som Needtobreathe, Switchfoot, Tyler Hilton etc, etc, etc, etc. Ja, jag ska försöka dela med mig av lite mer musik snart!

Jaja, nu är det fredag, det är löningsdag, shopping imorgon alltså! Det är två, dos, DUE månader kvar till ROMA med Lisa, jag ska fredagsfika och mysa lite med min pojk. Och sen ska jag ha tjejkväll med mamma, På Spåret och Let's Dance. Ja, för att sammanfatta; den här dagen kan inte bli bättre! ♥


Okej, jo det kunde varit sommar, jag kunde dansat på ett tak och jag kunde haft Anna hemma. Men man får inte allt här i livet, och jag är bra nöjd ändå!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: annapanna

men snaaaaaaaaaaart ar jag hemma, o da ska vi gora varen o sommaren som aldrig forr! puss pa dig vannen

2011-03-01 @ 23:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0