And when I looked into your eyes I knew it was true

Hej hopp! Jag har extremt tråkigt. Har sett "I rymden finns inga känslor" och den var riktigt bra. Och nu sitter jag och kollar på Glee igen, kommer ha tagit mig igenom den här säsongen väldigt snart. Har en nästan pinsam hög med filmer och serier att se den här veckan.. Min hög består av:

- I rymden finns inga känslor
- John Tucker Must Die
- I hate Valentine's Day
- Små skandaler
- Pretty Woman
- Funny Face
- Breakfast at Tiffany's
- Sabrina
- Killers
- Glee
- She's the man

Det var väl det ja, nästan pinsamt att jag hunnit med nästan halva listan sen i fredags. Men jag har ju faktiskt också hunnit träna, umgås med Malin och Sofie, shoppa, fira farmor, varit i Forsvik och lite annat smått och gott. Jag är sjukt effektiv alltså.

Imorgon är det då Alla Hjärtans Dag, jag ska fira med tågresa (dubbel restid som lektionstid, väärt?), film i studsyfte, och sen date med min fina vän Emmy, min kära pojkvän jobbar ju. Men jag klagar då inte, att umgås med Emmy är inget man klagar på direkt!

Men nu känner jag att det här inlägget är grymt långt och minst lika tråkigt! Så hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0