What to do?

Hello! Idag är jag på bättringsvägen men har beslutat mig för att inte delta i Tjejmilen i år. Tråkigt men är ju hellre pigg när vi ska shoppa och sånt. Så det löser sig nog och kommer bli en grym helg ändå!
Idag har jag suttit med en träningsskiva till fysträningarna som startar på måndag! Hoppas verkligen att jag är frisk tills dess för jag är riktigt taggad på att köra igång igen.
Snart ska jag kolla igenom vad jag behöver för nytt i höstgarderoben och sen ska jag kanske ta och packa lite. Fast jag har ju en dag till imorgon som måste fyllas med saker att göra. Det är riktigt tråkigt att jag inte har kunnat jobba nåt den här veckan. Men nästa vecka hoppas jag på massa jobb!
Nu ska jag packa, fixa lite, skriva lite, äta lite, hitta på nåt och ja, sen ska jag väl sova!

Bye!


Vi shoppade en del förra året. Blir väl nåt liknande i år. Hoppas jag!


Kommentarer
Postat av: annapanna

det blir MYCKET MER i år!

2011-08-31 @ 23:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0