Sick

Åh fy vad det suger att vara mig idag. Dåligt trött och med världens huvudvärk och ont i halsen. Jättekul att må så här fem dagar innan Tjejmilen. Jag ligger just nu i sängen och ser på Tru Calling och tänker inte göra mycket mer än så idag. Hoppas att vila, te, citron, vitlök, saltvatten och mer vila hjälper och att det inte slutar med att jag får gå runt milen på lördag. Men som mamma sa, tur att jag förhoppningsvis i alla fall inte mår så här i helgen så jag orkar med att shoppa och ha kul med mina fina vänner.
Men jag deppar inte ihop helt, jag tänker försöka få lite skrivande gjort och hoppas att i alla fall det går bra!
Men först ska jag vila en stund och verkligen inte göra nåt.
Håll tummarna för att jag inte blir mer sjuk än det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0