Söndag

Söndag idag och jag har ingen som helst söndagsångest. Solen lyser, jag ska ut och promenera i solen, jag har en hel veckas ledigt med massa bra planer. Jag hade en grym 20årsfest och jag har en grymt bra pojkvän!
Jag har en massa planer och saker som ska fixas den här veckan! Jag ska storstäda mitt rum och jag ser faktiskt fram emot det. Jag ska klippa mig (äntligen!) jag ska ha lite mer födelsedagsfirande med släkten. Jag ska träna en massa! Om två veckor är det tjejmilen och jag ser fram emot detta!

Men nu ska jag utåt! Hej så lång!


Det jag gillar bäst med hösten är alla fina löv som blir så fina på kort! Men än så länge är det sommar och det ska jag njuta av!
Mors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0