It feels so real from the outside looking in

Då var det söndag igen och lite söndagsångest har jag allt idag. Men det ska bli skönt att jobba klart den här veckan för sen är det minst en veckas total ledighet och det är något som jag faktiskt tycker att jag förtjänar efter 9 veckors jobb.
Och annat som är bra med den här veckan som kommer är ju att det blir en brakfest på fredag för att fira mig och Anna. 20 år gammal har man hunnit bli den här helgen. Tiden går fort!
Det har varit en grym helg i alla fall, släktkalas, Forsvik, party och myssöndag. Nu ser jag på What Happens In Vegas och äter mörk choklad med havssalt och njuter av livet lite innan det blir sängen och lite mysmusik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0