Friday madness

Idag är det fredag och jag har lite att säga, skriva eller ja, ta upp.
1. En sån där sovmask är himla bra att ha när solen lyser bra många timmar innan man ska upp.
2. Att solen lyser och att det är varmt är det bästa som finns.
3. Jag har bitit mig på insidan av läppen och jag kan inte låta bli att pilla och bita på såret (?) och det känns som hela läppen är svullen.
4. Annapanna fyller år idag och jag hade väldigt mycket tid på mig att göra mig klar, så jag satte mig här. Nu har jag inte alls lika mycket tid.
5. Jag är ganska trött efter att ha varit fyllechaffis i natt. Men man ställer väl upp för laget liksom.
6. Min lediga vecka går mot sitt slut. Det känns lite konstigt, lite tråkigt men lite bra ändå, för nu ska jag börja tjäna pengar!
7. Jag har inte så mycket mer att säga idag så nu ska jag vrida upp musiken och göra mig klar för en helkväll!

Bye!


Födelsedagstjejen och jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0