Closing walls and ticking clocks.

Hello! Idag är det måndag och en dag som jag känner att jag hunnit vara sjukt effektiv. Jag har hunnit jobba fyra timmar, ätit lunch, varit på ÖB och handlat till min och Annas fest, duachat och gjort mig redo, fått fin present, åkt tåg till Skövde, blivit hämtad av Daniel, åkt till Jönköping, varit på möte, åkt hem från Jönköping, kört Carl till sin bil, ätit på McDonalds med Daniel och Hanna och nu sitter jag och ser på tv och ska snart lägga mig och lyssna på lite musik och sen somna till tv:n. Får bli lite Coldplay i öronen ikväll för vi körde det i bilen och det var så länge sen jag lyssnade på dem.

Nu har jag massa saker att se fram emot så jag ska bara låta tiden gå fort fram så att alla bra saker händer!


Idag känns det som att det var typ hundra år sedan jag var i Rom. Saknar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0