This has got to be the good life

Jag har haft en underbar helg. Förutom att jag har fått nackspärr och nu sitter med en värmekudde och en halsduk för att försöka få det att bli bättre. För imorgon ska jag ju jobba. Och det är inte kul med nackont på mitt jobb.
I alla fall igår var det The Studio och det var riktigt kul faktiskt och så kände jag mig så himla snygg! Haha så att det blev utgång på kvällen var rätt perfekt! Det var en riktigt härlig kväll på La Vida med trevligt folk och sen somnade jag gott med min fina. Jag älskar att sova när Carl ligger bredvid och susar. Hihi.
Imorgon är det måndag igen och den här veckan gör jag korta dagar så det är skönt, då hinner man lite på eftermiddagarna. Imorgon ska jag umgås med mina fina Märta och Anna, det blir tjejsnack, middag och bio! På tisdag blir det en eftermiddag med Klara och Emmy, och så ska jag se om Carl kan svänga förbi. Klara ville ju träffa honom då hon bott i Tyskland under hela tiden jag varit ihop med Carlen. Hon vill väl godkänna honom. Haha. Och sen är det snart fredag igen och då fyller jag 20! Så imorgon börjar min sista vecka som tonåring. Hehe. Och på lördag blir det Forsvik och sen fest. Känns som det blir en bra vecka!

Nu måste jag ta och försöka lägga mig ner och hoppas att nacken inte gör så ont att jag inte kan sova i natt.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ah, vilket pangbrud!

2011-08-08 @ 20:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0