Your love is like a river

Söndag kväll, klockan är snart elva och jag ska nog faktiskt stänga ner och gå och lägga mig, känner att jag inte får så mycket mer ut av den här dagen. Ska istället krypa ner med min bok och sen somna med min iPod. Glömde visst av att byta täcke idag igen så nu ska jag sova ytterligare en natt med mitt varma täcke. Känns bra. Haha.

Carl var här och hälsade på en stund och sen när han hade gått hade jag helt plötsligt inget att göra. Så jag snörade på mig mina nya fina löparskor och provade både dem och min nya träningstracker från Apple, som jag köpte av min lillebror, på en powerwalk och jag insåg ganska snabbt att den kommer jag bli beroende av, kommer vilja sticka ut och springa eller gå en sväng varje dag bara för att se hur mycket jag har tränat. Kul grej!

Sen blev det tv med familjen och nu Transformers och som sagt är det dags att tänka på refrängen. Mitt nya liv känns det som. Tidigare sänggång än vanligt, mer träning och mer bokläsande har det blivit nu efter influensan faktiskt. Det känns bra för jag är inte alls lika trött längre och jag känner att jag orkar mer. Vilket inte är fy skam. Sen kan våren göra sitt också och jag känner att solen och värmen gör att man mår bättre. Underbart är ordet! Nu sängen! Puss på er!


I love you!

Kommentarer
Postat av: annapanna

vad ar detta for nan rolig grej du kopt? :D

2011-04-11 @ 06:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0