Your love is a symphony

Söndag, jag är trött men glad. Har fortsatt mina effektiva dagar och även om jag hann med en film igår var detta under tiden som jag fixade ögonbryn och naglar och sånt så jag tycker det räknas som effektivitet det med. Idag har inte varit en lika effektiv dag men det gör inte så mycket för imorgon kickar jag igång igen. Idag vaknade jag halv nio av att Carl låg och rörde på sig då han varit vaken sen halv åtta. Då kan vi tillägga att vi somnade vid tre. Men han skulle ju då vända tillbaka dygnet efter en veckas nattjobb så han skulle upp tidigt, bara det att när jag vaknade vid halv tio somnade han om och när han vaknat och vi legat och segat en stund var klockan över tolv och det var bra lagom att gå upp. Sen när Carlen hade gått hem tog jag en bok och satte mig ute i solen en timme och läste. Skönt det! Och med lite glass med lakritsströssel till kändes livet helt okej.
Nu är klockan redan fyra. Jag ska plocka med lite grejer eller läsa lite mer bok och sen åka och hämta Bella så åker vi och ser Water For Elephants i Skövde. Ska bli trevligt, jag älskar att gå på bio!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0