You have my heart and soul

Hello! Blev inget jobb idag så istället har jag varit ambitiös och både pluggat italienska och engelska. Och så har jag skrivit en packlista inför Rom och så har jag skrivit ner lite annat som ska fixas inför måndagens resa. Så jag har fått en hel del gjort. Och spenderat någon timme med min bok. Jag har blivit en boknarkoman igen. Haha.
Skulle gått på Body Combat vid halv sex men de ringde och sa att det var inställt så nu blir det löpning och styrka om en timme istället. Blir nog bra det med. Även om jag var rätt taggad på Combaten idag. Men det får bli efter Rom igen!
Ikväll ska jag tea (dricka te alltså) med Anna och sitta och tjata en stund. Underbart det. Och snart är det onsdag igen, min favoritdag. Får hoppas på lite jobb imorgon istället och sen PSI på kvällen. Sen är jag ledig fram till 2:e maj, ingen skola, inget jobb utan bara massa plugg, påskfirande och så Rom så klart! Fint det. Men nu ska jag ta en timme till och läsa bok och plocka med lite småsaker hemma och sen byta om och springa en sväng. Blir bra det! Hej hopp på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0