Wildwood flower

Det är fredag, jag har varit sjukt effektiv och hunnit med en milslång morgonpromenad, klippning, handling, städning av garderob, dammsugit rummet och fixat lite annat smått och gott och nu är jag redo för en kväll med Julia, Emma och Matilda. Spelkväll med galet god mat och massa kul.
Den här helgen ska en massa saker hinnas med. Jag ska plugga, jag ska träna och fixa lite i mitt rum, skriva massa, gå på fest, planera lite och fixa en massa saker. Ja, det blir en effektiv helg minsann. Och på söndag är det bio med Bella som gäller. Ja, jag har äntligen skaffat mig ett så kallat liv och har saker att göra mest hela tiden. Känns bra.

Nu drar jag på tjejkväll! Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Lisen

Min fining! :) <3

2011-04-15 @ 21:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0