When we children we'd say, that we don't know the meaning of fear

Dag 26 - Mina rädslor

Jag är rädd för ormar. Jag är rädd för att något hemskt ska hända. Jag är rädd för... hmm vad mer? Jag är inte rädd för så mycket. Alltså jag är ju rädd för saker som kan hända som man inte vill ska hända men inget jag går och tänker på hela tiden. Det kan man inte.

Idag är det tisdag, jag vaknade hos min käraste och sen åkte jag och åt smörgås och drack varm choklad hos min lilla mormor och satt och pratade med henne om allt möjligt. Visade henne min favoritvideo just nu (tvillingpojkarna som står och pratar med varandra) och sen kom jag hem, kollade igenom lite grejer inför tentan på fredag och nu tänkte jag plocka lite på mitt rum och sen försöka mig på en springtur. En liten kort ska jag nog orka i alla fall. Sen ska jag landa i sängen, skriva lite och se tredje Piratesfilmen, såg andra igår med Carl och hans bror så nu har jag snart gått igenom dom för hundrade gången också. Så grymma och trean är min favorit. Speciellt i musikvägen.
Sen får vi väl se om min kära pojkvän kanske tittar förbi en stund annars blir det jag och House ikväll, för det är väl House idag? I alla fall ska jag nog unna mig lite glass till detta! Men nu städ!


Bild från Huskvarna förra onsdagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0