My favorite year

Hej hopp! Sitter och kollar på Nittileaks som idag handlar om bästa året, 1991 så klart. Dock inledde de med att säga att 1991 var en mörk period. De har nog inte koll på att det var då jag föddes, får ringa och prata med dem. Haha.

Idag då? Började dagen på tåget, oj vad skönt jag sov. Sen skola och det kändes sjukt deprimerande att sitta och frysa i den kalla Stora Hörsalen när det var strålande sol och varmt ute. Men efter två lektioner fick jag äntligen komma ut i värmen och åkte hem och spenderade några timmar med min bok som jag läste ut. Tur att jag införskaffade tre nya idag då, satt med mina galet vinterbleka ben i solen men kan itne riktigt se att det blev nåt av det hela, men äh, det kommer! Sen åkte jag upp till gymmet med Johanna och gick äntligen på Sofies pass som jag lovat i en evighet och nu känns det allmänt gött i hela kroppen. Underbart! Imorgon blir det förmodligen Body Combat, får se hur det blir om man tvingas gå själv, men jag borde nog tvinga mig till att göra det. Men först blir det en heldag med antingen jobb eller att sitta ute och plugga och läsa. Får väl hoppas det blir några timmars jobb för jag behöver ju pengarna. Och jag står bara uppskriven på listan två dagar den här veckan för sen måste jag rååplugga. Ja så mycket behöver jag plugga. Och packa. För på måndag åker jag till Rom. Ja, det gör jag. Underbart!

Nu ska jag se klart på tv:n och sen läsa lite och somna gott! Bra.


För övrigt är jag lycklig för mycket idag. Men framförallt för att jag kommer få krypa i en sån här go morgonrock i höst. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0