Tuesday you will sing

Då var det tisdag, och den här dagen har jag väntat på länge. Dock vill jag ju att den ska ta slut så jag faktiskt får träffa min Anna och inte bara prata i telefon! Sjukt att hon är hemma igen alltså.
Idag var det skola med massa krånglig men ändå lite kul fonetik och sen trååkig föreläsning och sen tåget hem. Dagarna går sjukt fort nu för tiden. Imorgon är det onsdag och jag har en heldag planerad, gym med Johanna, sen hem och äta lunch och duscha och sen stan och en fika med Johanna, sen optikern för synundersökning och letande efter nya glasögon, sen träffa ANNAPANNA för en helkväll med catching up. Och sen börjar det på torsdag igen, plugg, fix och planering för Rom och så någon träning av något slag. Dagarna flyger förbi.

Körde ett ordentligt pass förut, löpning och sen styrka hemma. Skönt det. Nu är jag lite småtrött och ser National Treasure och sen ska jag krypa ner i sängen och läsa bok innan jag lägger mig och laddar för en bra onsdag.
Nu ska jag skriva lite och se klart på filmen. Ja, det ska jag göra.


Jag vill fota lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0