Up is down

Nehe, varken House eller Cougar Town idag då. Det får bli film hela kvällen. Har börjat med Pirates och tänker se Sex and the City 2 sen om inget annat kommer upp på planeringen. Den är ju sjukt bra. Och nu kom mammi hem med bilen också så jag kan åka upp och köpa persikohalvor och glass som jag tänker unna mig idag efter att jag lyckades sticka ut och springa. Skönt det och nu tänker jag fortsätta min träning där jag lämnade den vid influensan. Så PSI imorgon it is!

I övrigt inget mer att rapportera tror jag. Om en vecka kommer Anna hem, om tre veckor är jag i Rom. Ja, det finns mycket att se fram emot den här månaden.
Men nu får det bli bilen upp till Ica, om ingen annan ska ha den vill säga. Man vet ju aldrig i den här familjen.

Hej hopp!


Tibern by night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0