This world will turn your way

Dag 28 - Saker jag saknar

Saker? Kan det inte vara personer och upplevelser? Det bestämmer jag att det är i alla fall! Jag saknar: Anna, Elin, klass Sp07b, Grekland, Kroatien, studenten, sommar 2010 och så vidare, och så vidare!

Idag är solen framme och jag ska snart ta på mig och gå ner till stan med Malin. Underbart med en promenad med fina Malin en dag som denna. Jag laddar med min Primavera 2011-lista på Spotify och njuter. Drömmer mig bort till lite varmare breddgrader också. Blir ju Rom om 2 (!) veckor lite drygt och i sommar blir det ingen mysresa som de tre tidigare somrarna men det blir lite småresor antagligen. Jag är sugen på London, Köpenhamn, Kungshamn, Halmstad och lite sånt. Vet ju inte hur jag jobbar så än så länge håller jag mig till att planera helgresor. Och sen till hösten blir det ju förmodligen en brakresa! Underbart. Men att följa med min älskade till LA i två veckor i sommar var något jag motvilligt fick säga nej till. Jag har inte pengar liggandes under sängen eller nåt direkt, i så fall bara någon krona.
Och nästa sommar verkar det bli älskade Grekland igen! Aten eller nåt annat fint är jag sugen på. Får se vad min kompanjon säger!

Nu ska jag snöra på mig ett par tygskor eller mina nya ljusa canvaskängor och gå till stan! Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Malin

Du är fin!

2011-04-10 @ 16:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0