The shadwos proves the sunshine

Vilken härlig dag! Sol och påskafton, började dagen med att "fingå" på stan. Något uttryck min mamma kommit på som tydligen betyder att man går och är snygg på stan. Haha. Jag funderade ett tag på om det var balklänning som gällde men nöjde mig sen med mina nya fina kläder. Nu är det dags att sätta sig i solen med engelskaböckerna. Skriva lite bokanalys och sen se om man hinner med lite italienska innan det blir någon form av träning. Powerwalk eller något får räcka. Sen ska jag göra mig snygg igen och sticka till Johanna på påskfest. Och sen utgång. Ja, det känns som en bra lördag. Och packa måste jag komma ihåg att göra också! Men det hinner jag, vet ju precis vad jag ska ha med mig!

Nu ut i solen och njuta!


I torsdags var jag här uppe och fikade med Emelie. Mycket trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0