Shivers that you give keep me freezing all night

Nu är det fredag kväll. Jag är helt slut efter en händelsefull dag. Började den redan halv sex med att gå upp och göra mig klar för Göteborg och tenta. Var lite seg ut och när jag kom på att pennfacket var kvar inne i huset blev jag lite stressad men det gick fort att hämta och sen var jag på väg. Öppnade bara väskan för att känna så plånboken var med, ID är viktigast när man ska tenta! Och plånboken var med! Men körkortet låg i min andra plånbok kom jag på! Pappa fick slänga sig i bilen och åka ner med plånboken och när tåget rullade ut från stationen hade jag precis satt foten på det. Jag hann, men åh så stressigt. Sen var det tenta och jag satt 3 av 4 timmar och när jag var klar hade jag nästan kramp i handen. Sen fixa lite på Nordstan, åka tåg, cykla hem, äta, åka ner till stan, köpa nya löparskor, ny scarf, boka tid hos optikern (nu ska det köpas nya glasögon), åkte till Ö.B och sen Ica och sen landade jag äntligen hemma med Transformers och Cosmo (gudars vad kvinnlig jag är.. hehe) och sen en lugn kväll med mor och far och ljudet av fyra 16-åringar som spelade tv-spel på lillebrors rum. Och nu, helt slut och ska snart sova, läsa lite först och vänta på att mitt sällskap för natten ska ladda klart. Jag pratar om iPoden så klart!
Imorgon: stan med Malin, handla mat, fixa, fixa, greja, tagga, mysa med folk, festa, se Jay Smith, komma hem, landa i sängen och sen sova. Shit, vilken händelsefull helg. Underbart och på söndag ska jag ta en lugn dag tror jag!
Egentligen skulle jag bara skrivit nåt snabbt men jag var ju tvungen att få med allt. Ja, godnatt på er!'

Snart snart kommer bästa Anna hem och jag längtar!


Fin bild tagen av fin fotograf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0