Say hello to good times

Dag 25 - det här är jag bra på.

Jag är grym på datum. Haha vilken egenskap va? Men helt ärligt så är det en grej jag är bra på, jag har skitlätt för att komma ihåg datum olika saker har hänt mig och sånt. Och jag har väldigt många släktingar och vänners födelsedagar i huvudet och är inte en av dom som behöver kolla på Facebook för att ta reda på när folk fyller år. Jag minns väldigt bra med andra ord. Jag anser själv att jag är bra på att skriva, och jag gör det så ofta jag kan och har fantasin till det. Sen är jag bra på att hitta grym musik också.

Och det är vad jag gör nu, lyssnar på grym musik. Den här veckan spelas väldigt bra musik hos mig. Bland annat Melody Clubs nya skiva som jag tycker är sjukt bra. Och mycket Laura Izibor som har bästa stämman på länge. och mycket annat som jag kommer kunna bjuda på nu i framtiden!

Igår var en mycket trevlig kväll hos Julia med mycket god mat, trevligt sällskap, musik och skratt och jag landade i sängen runt kvart i två eller nåt. Trevligt trevligt! Idag är det lördag, shopping i Skövde med pojkvän och sen mat, vin och utgång med fina vänner. Blir en toppendag!


GRYM låt som har spelats hur många gånger som helst hos mig de senaste dagarna. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0