Rolling in the deep

Så där ja. Jag känner mig färdigpluggad för idag. Det är svårt att plugga till uppsatsskrivning då vår lärare i stort sett sagt att bara lite smågrejer är sånt vi kan kolla på. Så nu har jag läst på det där om regler för punktsättning, kommasättning och ja, sånt knasigt. Men jag tänker nog kolla igenom det imorgon igen så jag vet att det sitter. Sen satt jag med lite italiensk grammatik så jag har värmt upp lite, efter fredagens tenta ska jag tokplugga italienska och Text and Culture. Det är mycket tentor nu. 8:e april, 30:e april, 3:e maj, 16:e maj och 30:e maj. Hoppas jag klarar dom!
Nu blir planerna omkastade lite, ska inte ner till stan förrän halv sex och känner för SATC redan nu så jag påbörjar den lite grann medan jag sitter och skriver. Sen förra veckan har jag fått riktigt mycket inspiration till att skriva minsann. Kanske kan jag bli klar så snart som möjligt så jag kan börja håva in pengar där ifrån? Värt ett försök!

Ja nu vet ni det, i fall någon därute undrade. Haha.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0