Out here in the fields

Dag 29 - Det här ska jag bli när jag blir stor

Jag ska bli journalist och blir jag inte det ska jag jobba inom turism. Jag ska skriva böcker, fota mycket och framför allt så ska jag vara lycklig. Så där lycklig att man vill dansa omkring till härlig musik hela dagen. Typ som jag nu då för det mesta. Haha.

Idag är det söndag, jag är på bra humör, även om jag är lite trött sen igår men det är väl väntat när man varit ute. Igår var ju då Jay Smith här i stan och spelade. Hans röst är det inget fel på direkt. Men det kunde varit liite mer drag i det hela. Men sak samma, jag hade kul ändå. Innan var vi hemma hos mig och åt mat och umgicks. Mysigt.

Nu ska jag hitta på nåt, typ sätta mig ute och läsa lite och sen träffa min fina som skrämde mig lite i natt. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0