Nothing compares to you

Det är torsdag, jag är ledig, jag har tränat, jag pluggar, jag ska skriva, jag ska äta lunch, jag ska åka till stan och boka klipptid, jag ska fixa lite för helgen, jag ska plugga lite till, jag ska läsa, jag ska planera Rom med Lisa, jag ska se om jag kan ringa och prata en stund med min fina, jag ska se på mina två favoritprogram. Ja, jag må vara ledig men jag har mycket på schemat ändå!

Igår tränade jag med Johanna, fikade med Johanna, var hos optikern, träffade Anna igen, och när hon åkte hem kändes det inte alls som att hon hade varit borta, utan mer som innan hon åkte. Konstigt. Men nu kan man komma in i den där rutinen vi hade förut, då vi hördes och sågs hur ofta som helst. Bra! Och nu kan vi ju faktiskt sticka ut och springa också. När Annas tår har läkt.

Nu ska jag ställa mig vid min garderob och träna lite italiensk verbböjning. Sen kickar jag igång allt det andra och innan jag vet ordet av det är det väl slut på den här dagen också.


Kommentarer
Postat av: Lisen

Soeta tjeyer! :D <3

2011-04-14 @ 13:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0