I'm only human and that's my saving grace

Dag 30 - Ett sista ögonblick.

Jag väljer två:
Studenten och NEEDTOBREATHE live på Parken. De tillfällena jar jag varit så sprudlande lycklig att inget i hela världen kunde förstöra. Den känslan är overklig och jag hoppas på fler såna tillfällen.

Denna måndag har varit både bra och dålig. Bra för att det varit så sjukt underbart väder, jag har min bra bok att läsa, jag har ätit glass, jag har umgåtts med världens bästa pojkvän, jag har tränat Body Combat för första gången och visst var det lite klurigt i början men när man kom in i det var det riktigt kul, jag har duschat världens goaste dusch och jag har sett klart världens bästa film, Transformers (tvåan). Och den har varit dålig för att när jag och Carl kom upp till stan för att äta glass insåg jag att jag hade tappat mitt bankomatkort. Igen. Så det var bara att gå samma väg hem och spärra kortet som jag inte hittade. Ja, jag är inte förvånad ens. Men det blev glass på Carls balkong istället och sen träning.

Nu sitter jag och kollar på Nittileaks och går igenom 1990, så nästa vecka ska jag verkligen kolla. Bästa året så klart, 1991. Haha. Jag ska skriva in lite grejs i min kalender och sen läsa min mycket bra bok och sen sova, sen, när jag vaknar, då är det tisdag och Anna är i Sverige. Och då är jag lycklig.
Hej då!


NEEDTOBREATHE <3

Kommentarer
Postat av: Lisen

Tänk att vi har upplevt dessa stunder tillsammans? Ganska häftigt om jag får säga det själv!



:D

2011-04-12 @ 09:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0