I choose

Dag 27 - Min favoritplats

Min favoritplats är Kroatien tror jag, Vrsar då, för det är så fint, så lugnt, så mysigt.

Just nu sitter jag med Spotify så jag har en lista med go musik att plugga till och den är så gott som klar för tillfället så nu ska jag återgå till mitt pluggande om punktsättning och allt vad det heter. sen ska jag dammsuga mitt rum för det glömde jag av igår, sen ska jag äta, sen ska jag ta mig ner till stan och köpa nya löparskor, sen ska jag hem och skriva lite och sen är det PSI, efter det sängen och Sex and the City 2 som jag aldrig såg igår då Carl var här. Sen är det sova så får vi se om det blir jobb eller mer plugg imorgon. Och så är det bara 19 dagar kvar till Rom så jag ska se om jag kan kolla upp det sista inför alla våra kulturella äventyr också emellanåt.
Ja, det är en lång lista med saker att göra, så jag ska fortsätta plugga nu!


Grekland är också favoritställe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0