Enchanted

Hej hopp!
Det är lördag, jag har fixat med lite smågrejer mest hela dagen och nu är jag lite sugen på att gå ut en sväng. Kanske ska sätta mig och läsa en stund utomhus innan jag fortsätter med mitt. Ska försöka göra mig klar för en partykväll hos Anna sen så jag är klar när Carl kommer hit innan. Har inte en blekaste aning om vad jag ska ha för kläder eller nåt men det löser sig alltid.
Jag känner mig lite rastlös idag då jag har vilodag från träning så något kul måste jag ju hitta på. Haha.
Imorgon är det tillbaka in i effektiviteten igen, ska fixa massa och plugga och sen är det bio med Bella på kvällen. Fint det.
Ja, något roligare har jag nog inte att bjuda på idag verkar det som utan nu tar jag med mig min bra bok och sätter mig i våren lite.
Puss hej!


Fin dag i Huskvarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0