When it's going good, it's going great

Hur skadad kan man bli?! Här sitter jag, nyss hemkommen från mysig kväll med mina latinare och försöker förtvivlat ta mig in på facebook. Det går inte. Funkar inte. Jag kommer inte in. Det är nåt fel, nåt allvarligt fel och allt jag kan tänka är; hur ska jag veta vad som har hänt de senaste tre timmarna? Nej, nu får det vara nog. Imorgon ska jag inte kolla facebook, inte uppdatera facebook eller skriva till någon på facebook. Eller hur, det kommer jag hålla. Japp.

Men idag ska jag inte försöka mer i alla fall (bara fem gånger till) för jag ska ändå sova snart, för det är till att jobba imorgon, är lite nervös faktiskt för jag har ingen aning om hur dagen som assistent åt ny person blir men jag tror det kommer gå bra. Sen ska jag shoppa, förhoppningsvis i alla fall. Fast shoppa i den här staden betyder nån tröja på Vero Moda och sen kanske nya strumpor på Lindex men ja, det får bli bra. Sen är det kväll. och det ser jag fram emot.

Men nej, sova var det nu och det ska jag faktiskt göra.
Sleept tight!

Somnar med ett leende, för boy, vilken bra dag det varit!
Puss!

Kommentarer
Postat av: malin

Haha!

Det e illa hur beroende man blir, men jag e likadan!

2010-09-24 @ 20:21:26
URL: http://lunsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0