If i had my own world I'd build you an empire

Igår: Jobb i nio timmar på dagis med små barn som i stort sett precis lärt sig prata. Tror dom. Sen fixade jag mig ett gymkort. Jag, ja jag. På ett år, ett årskort. Känns lovande. Sen hade jag mysig filmkväll. Sen somnade jag, vid halv två.
Idag: Blev brutalt väckt av en telefon som surrade bredvid mig. Jag fick jobb. Det var bara att ringa hem bilen, göra mig i ordning och köra iväg för att jobba sju timmar som assistent åt en rätt mysig kille. Trots min sömnbrist är jag på bra humör och tog mig en cykeltur med Johanna till Donken, åt en glass, tjatade bort en lång stund och cyklade sen hem igen.
Imorgon: Ytterligare sju timmar som assistent. Träning. Fixa och ordna, och greja och sen blir det fest!
I helgen ska jag sova, plugga, träffa kompisar, kanske åka och lämna in min mobil, igen, och sova lite till för att ladda för en ny vecka med nya spännande händelser. Sjukt vad fort tiden går.





Kommentarer
Postat av: Lisen

Matilda min vän <3

2010-09-09 @ 22:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0