I want to hold you close

Jaha, då var det tisdag kväll igen då. En vecka går fort. Alltså nu lät det som att jag menar att veckan är över, men det vet jag gott och väl att den inte är, men det känns liksom som att det var två dagar sen det var tisdag sist. I alla fall, här ligger jag i min säng och styr upp en massa saker på samma gång. Jag ser på film, smsar, chattar, har precis avslutat ett samtal med Anna och fixar lite annat smått och gott. Känns lagom.

Nu ska jag se klart filmen, hoppas på lite mer kontakt med omvärlden och sen sova för att förbereda mig på nio timmars jobb på dagis imorgon. Blir tipptopp!


Kommentarer
Postat av: Lisen

Du är inte dålig du!



<3

2010-09-07 @ 22:38:03
Postat av: Malin

Älskar ditt hår på den här bilden!

2010-09-08 @ 23:31:20
URL: http://lunsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0