All kinds of time

Idag är jag glad att vi har myten att tjejer kan göra flera saker samtidigt på vår sida. För det är det jag gör nu! En himla massa saker samtidigt. Jag planerar olika kvällar/eftermiddagar med tre vänner, jag lyssnar igenom lite ny musik, jag uppdaterar min iPod vilket verkligen är på tiden för den har varit orörd sen februari, jag kollar igenom lite italienska som ska vara klar imorgon, känns bra, jag plockar undan kläder som hamnade på sängen under min storm av beslutsångest gällande klädvalet i morse, gör jag nåt mer? Hmm jag försöker varva ner efter träningen, går så där, känner mig helt uppe i varv och lär ha svårt att somna ikväll. Men det är det värt. Men ja, det var nog allt jag har att sysselsätta mig med just nu.

En annan grej också; om det är någon vänlig själ som ska till Göteborg med 7.48-tåget imorgon får ni väldigt gärna kolla om ni kan se mig och i så fall hjälpa mig av tåget för jag lär ha träningsvärk så det bara skriker om det. Det är det också värt.

Nu ska jag forstätta med mitt. So long lovers!


Old old.


Kommentarer
Postat av: Lisa M

haha, gamlekvinna!

2010-09-21 @ 22:41:10
Postat av: Lisen

Skrev "Lisa M", hur ofta händer det? :O

2010-09-21 @ 22:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0