I won't let you down

Jaha, då var den här dagen också över, känns som att alla dagar bara flyger förbi och snart är det helg och Stockholm med Malin och Anna, kommer bli helbra! Kommer väl hem med en ny höstgarderob och en nysprungen mil i benen, och en underbar helg i minnesarkivet, känns helt rätt!

Ibland när jag inte har så mycket annat att göra läser jag inlägg i min gamla blogg, typ vad jag gjorde för exakt ett år sedan och sånt. Och nu undrar ni väl vad tusan jag gjorde då? (Eller nej det gör ni nog inte men jag tänker skriva det ändå).
Jag längtade efter en hel klass som var i England, och det var inte ens min klass.
Jag jobbade projektarbete med mina latinälsklingar (som ju för övrigt var här idag och det var galet trevligt)
Jag satt på körskolan och nötade körteori med Johanna (åh vad skönt att slippa sånt)
Och jag flummade loss med mina minst lika flummiga vänner på alla möjliga konstiga sätt.
September var en rätt grym månad förra året, hoppas den här blir lika bra!
Och dessutom, på måndag börjar det bästa som finns, Fysträningarna! Jag längtar!

Sen undrar jag en sak, om man verkligen går och längtar efter Cosmos Träning och Hälsa-tidning, har det gått för långt då?

Kommentarer
Postat av: Sofie

Kanske lite för långt... eller!?

2010-09-03 @ 11:26:30
Postat av: Lisen

Välkommen hem igen! :D

2010-09-05 @ 22:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0