I could hold you for a million years

Jaha, då var skolveckan över, fast det betyder inte att jag inte ska plugga stor del av morgondagen, och åka till banken, och köpa grejer till skolan, och städa rummet, och ta en liten fika med Bella, och PACKA inför Stockholms-weekend med mina bästa. Och sen träffa latinarna. Blir en dag full med saker att göra, men det hinner jag. Tror jag.

För övrig har det här INTE varit min turdag direkt, började dagen med stress och inställda tåg och avslutar dagen i sängen med halsont och magont. Det bara MÅSTE gå över om jag ska kunna springa en mil på söndag!
Så jag ska krypa ner i sängen, starta en film eller ett avsnitt av vänner och sen sova gott.
God natt mina vänner!


Här är till en av mina mest trogna läsare, min kära Lisen som ville ha lite mer musiktips här i bloggen.
Här Lisa, lyssna på den här och njut av en fantastisk röst!

Kommentarer
Postat av: Lisen

Helt oslagbart!

2010-09-02 @ 22:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0