Need a second to breathe

Jaha, då var det lördag. Jag sitter och nötar italienska och lyssnar på musik. Och försöker vila upp mig från festen igår som var en riktig hit. Sen ikväll blir det tjejkväll med fina tjejer, mat och säkert en himla massa skratt. Men först är det plugg som gäller. Känns bra att jag har jobbat hela veckan så jag inte har hunnit läsa någon italienska, vilket då betyder att jag har 30 timmar kvar att plugga. Det blir hela lördagen och söndagen så att jag får ihop mina timmar. Ja, för det lär jag göra. Finns nog många i min klass som verkligen sitter 34 timmar utöver våra lektioner. Ja, det tror jag nog.

Men nåt jag inte ska göra i alla fall är att sitta här med bloggen och skriva ner massa onödigt. Utan jag lämnar er med det här och så får nig underhålla er själva med nåt annat medan jag läser grammatik och annat sånt.


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha!

Lycka till med filmen!

Jag råkade somna i soffan efter filmen.

Var så lugnande med en massa tända ljus och smattret av regnet utanför! Kunde inte låta bli!

2010-09-11 @ 18:52:13
URL: http://lunsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0