Just to be the next to be with you

Torsdag. Helt klart snart helg och jag ska jobba tre timmar imorgon, lite lagom faktiskt. Men först ska jag träna och städa så jag ställer klockan på nio och lägger mig nu. Att en ledig dag kan göra att man blir så trött. Konstigt.

För övrigt; att sitta i bilen runt tio på kvällen och bara åka en sväng när man är på väg hem från en vän blir så mycket roligare när en bra låt som denna dyker upp på radion.


Nu: sängen. Jag måste ju vara utvilad när det är dags för morgondagens alla äventyr. Natten!

Kommentarer
Postat av: Malin

Älskar att köra bil på kvällen men en bra låt på högsta volym. Kan lätt köra 1 timme extra då. Att få köra bil är frihet!

2010-09-17 @ 01:07:44
URL: http://lunsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0