It's like I'm walking on water

Fredag! Helg! Ah, underbart!
Jag sitter och gör ingenting och funderar på att göra iordning lite mat snart, kan vara en bra idé. Sen satt jag ett tag och funderade på vad det är som saknas i mitt rum. Nåt ser väldigt tomt ut. Sen kom jag på att jag ju städade lite igår, så det som saknas är högar av kläder och dammtussar i alla hörnen. Och nu när jag tänker på det känns det rätt bra att kunna se att det står en säng i rummet. Jag visste väl att jag hade en sån.

Idag har jag jobbat som assistent, gick väldigt bra, kom bra överrens med killen och allt. Sen blev det lite shopping på stan med Malin, man får passa på när Vero Moda har cluberbjudande och man precis fått lön. Inte fel. Men nej, mat var det ju faktiskt. Ska väl slänga in mina pommes i ugnen i alla fall. Ah, gott!

Helt plötsligt verkar det som att min mage inte fått mat på flera dagar, säkert för att jag ens nämde pommes. Bäst att sätta igång!

Ciao! (åh vilket tentaångestladdat ord!)

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0