Beware to take care of yourself

Mycket tankar en dag som denna. Vilket inte är så konstigt. Jag tror hela stan, och säkert resten av Sverige går lite i chock, oavsett bekantskaper och olika kopplingar. Det enda jag har att säga är egentligen att vi lever i en grym värld och man slutar aldrig förvånas över hur hemska öden en del råkar ut för. Livet är inte rättvist och så kommer det alltid vara.
Idag är den här låten en låt som det finns mycket betydelse i.

Nu ska jag tända några ljus, krypa upp i sängen och se The Wedding Date på femman, äta resten av min Ben & Jerry's och sen sova, man vet ju aldrig om man får vara ledig imorgon eller inte.

God natt!


Kommentarer
Postat av: malin

SÅ j'kla hemskt det där och jag hoppas att ingen i min närhet någonsin kommer råka ut för nåt liknande. Får rysningar när jag tänker på det

2010-09-29 @ 21:59:53
URL: http://lunsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0