I can't figure out just how much air I will need to breathe

Idag har jag blivit värsta bundis med en kändis. Och inte vilken kändis som helst, utan Tommy Körberg! Eller ja, bundis och bundis. Det är kanske ett starkt uttryck, jag hejjade på honom lite på Avenyn på väg till stationen när min pluggdate med tjejerna var slut. Eller ja, hejjade är väl också ganska starkt. Jag MÖTTE honom på Avenyn och gjorde verkligen allt för att ingen skulle märka att jag verkligen råglodde. Men det var ju ändå lite kul att nästan krocka med honom där. Oj, tänk om man hade krockat med honom, hur pinsamt?

För övrigt undrar jag om det kallas PLUGGdate när man läser några stycken italienska, äter kinamat, läser lite fler stycken och sen spenderar resten av tiden med att försöka lära en skåning säga mormor som vi här i Västergötland gör? Sak samma, sjukt kul hade vi i alla fall.

Nu var tanken att jag skulle se filmen jag köpte idag, men så såg jag att Miss Secret Agent 2 gick så det fick bli den istället. Sen ska jag sova, för imorgon ska jag träna. Muy bien! Eller molto bene om man vill säga det på italienska.

Ciao!


Den här hjälper mig att få bort Hemtex-reklam-låten från hjärnan, för den här är mycket bättre!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, visst e det jobbigt när man verkligen gör allt för att inte stirra. Men man vill ju ändå titta och försöka lista ut om det är nåt oanligt med dom?



SV: Tack, av söt du e!

Har fått i uppdrag att välja den här kvällens film och jag sitter alltid brevid säta grannpojken i soffan.Så jag måste hitta på e bra film så jag kan utnyttja det, haha!

Nåt tips?

2010-09-15 @ 15:24:07
URL: http://lunsan.blogg.se/
Postat av: Sofie

hahahaha. du är underbar!

2010-09-16 @ 19:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0