I am yours like a hero

Nu ska jag göra nåt jag inte gjort på länge. Och det är något som kommer glädja min lilla Lisen. Jag ska ägna ett helt inlägg till musik. Hade inte alls tänkt göra det imorse men helt plötsligt ramlade jag på Maroon 5's nya album och jag blev helt plötsligt lite kär. Och det är lite komiskt för jag har inte lyssnat alls mycket på dem innan. Jag har hört de där radiohitsen massa gånger och gillat dem starkt. Men jag fastnade för låten Misery på Spotifyreklamen så det var bara att börja lyssna och nu är jag nog igenom albumet för fjärde gången eller nåt. Så bra är det.
Och ja, ni behöver inte ens fråga, jag ska bjuda på min favorit. För dagen i alla fall, har en känsla av att alla låtar kommer vara favoriter snart för alla är bra.


Sjukt bra!

För övrigt har jag tre toppenkvällar framför mig! Känns mycket bra. Jag börjar med en utekväll med mina italienskatjejer imorgon. Blir nog tipptopp!

Kommentarer
Postat av: Lisen

TAAAAAACK för tipset! :D

Alltid lika glad <3

2010-09-29 @ 21:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0